Women Deliver

13.05.2016

Women Deliver

I dagene 16-19.maj afholdes den store internationale konference Women Deliver i Bella Centeret i København.

Læs mere om konferencen her

Som en del af Women Deliver konferencen holdes der et mini-Folkemøde i Tivoli den 18. maj om aftenen. Kvindemuseet har en af de i alt 32 stande, der er fordelt mellem organisationer, virksomheder og institutioner.

H.C. Andersen Slottet omdannes til en kaffesalon med 32 borde med rødternede duge, stearinlys, kaffe og småkager. Her kan internationale og danske gæster lære hinanden at kende og få værdifuld indsigt i – og diskutere sundhed, ligestilling, økonomi og uddannelse i Danmark og verden.

I dagene før og efter konferencen har Kvindemuseet hentet to bidrag ind i sine udstillinger, nemlig fotoudstillingen #barnemødre og de 10 kortfilm Why Women.