Kvindemuseets café søger faglært kok, gastronom eller køkkenmedarbejder

01.11.2019

Kvindemuseets café søger faglært kok, gastronom eller køkkenmedarbejder

Er du uddannet kok, eller har du årelang erfaring med at arbejde i restaurant eller café med retter og drikkevarer af høj kvalitet? Har du passion for godt håndværk – og for at lave mad, desserter og kager fra bunden? Og kunne du tænke dig at blive en del af et stærkt caféteam med en god tone og en både professionel og afslappet attitude? Så er det dig vi mangler!

Stillingen er ca. 20 timer/uge

Kvindemuseets Café søger en struktureret og effektiv kok med masser af idéer til vores kommende selskabsmenuer og nye inputs til caféens menukort. Alt sammen i tæt samarbejde med vores caféleder.

Overskriften for vores menukort er ’Gedigen grovkost og dagfriske delikatesser’, og vi er en certificeret økologisk café, der sætter en ære i at lave vores retter og kager fra bunden af årstidens bedste (danske) råvarer.

Vi forventer, at du:

• kan arbejde selvstændigt og har overblik
  • kan bevare roen og være effektiv – også når der er pres på
  • er kvalitets- og hygiejnebevidst
  • har gode samarbejdsevner og et smittende godt humør
  • er engageret og elsker at lave lækker mad

Vi tilbyder:

• Gode arbejdsforhold i et spændende hus
  • Søde og engagerede kolleger
  • Indflydelse på valg af råvarer og menuplanlægning

Stillingen er på deltid og dine timer bliver fordelt over et par formiddage (tirsdag- fredag) og i forbindelse med selskaber i weekenden inden for tidsrummet kl. 8 – 17. En sjælden gang i mellem også i forbindelse med selskaber og arrangementer udenfor museets åbningstid.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte cafeleder Malene Grønlund på tlf. 25 45 45 18 ml. kl. 9 og 17.

Er det dig, vi mangler? Send en kort, motiveret ansøgning til cafe@kvindemuseet.dk

Ansøgningsfrist: 15. december 2019.

OBS: Vi opfordrer alle uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge